Biblia Tysiąclecia-------------------------------------powrót na stronę główną------------------------------------Liturgia Godzin

piątek, 9 stycznia 2015

Witam w mojej Biblioteczce!

Kim jest Bóg? Kim jest ten, który mnie umiłował i stanął między mną, a śmiercią?
To pytanie stawiam sobie od dnia, w którym spotkałam Boga i się nawróciłam. Od tamtego czasu moja dusza płonie pragnieniem poznania Boga i bycia w Jego bliskości. Mój życiowy cel to: Miłować Boga całym swoim sercem, całą duszą i ze wszystkich sił. Wytrwać w nawróceniu. Pogłębiać swoją wiarę i troszczyć się o zbawienie innych. Zbieram tutaj lektury, które pozostawiły we mnie ślad lub umocniły moją wiarę...


>Zapraszam do przejrzenia półki z autorami i tytułami.<


-> Powrót na stronę Pomocników Matki Kościoła.
-> Wejście do Mojej Kapliczki.














































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz